Tanie biuro wirtualne Poznań - za 1 kawę miesięcznie!

Wyślij zapytanie!

Odbierz 50% zniżki na naszą współpracę!

Jak to działa?

Od kuchni... 🙂

Hej bardzo się cieszę, że jesteś na tej stronie!

Z chęcią wyjaśnię Ci naszą ofertę biura wirtualnego w Poznaniu oraz każdy z etapów jego działania – od wizyty na tej stronie poprzez podpisanie umowy aż do obsługi Twojej firmy w naszym wirtualnym biurze.

Zatem nie traćmy czasu – zaczynajmy!



Oferta – Biuro Wirtualne Poznań

Na początek pokórtce wymienię najważniejsze elementy naszej oferty. Otóż jako wirtualne biuro dla spółek oraz JDG oferujemy:

  • adres do rejestracji firmy
  • adres na materiały reklamowe
  • obsługę korespondencji, w tym:
    • odbiór poczty AWIZO
    • informowanie o listach przez e-mail / SMS
    • przechowywanie korespondencji
    • przesyłanie korespondencji do Ciebie kurierem (opcja)
    • skanowanie korespondencji (opcja)
    • niszczenie korespondencji (opcja)


Ponadto dysponujemy kontaktami do sprawdzonych ekspertów w wielu dziedzinach, których to pomocy/ doradztwa wcześniej lub później możesz potrzebować. Wówczas służymy (bezpłatną) pomocą. Jeśli nie chcesz, nie musisz korzystać z tej opcji – jest to bezpłatny dodatek z naszej strony.

A to wszystko w najlepszej cenie na rynku!

Ok, ale jak ta współpraca właściwie wygląda od strony praktycznej?



Zawarcie współpracy – BiuroF40

Jeśli jesteś zdecydowany/a, żeby zapoznać się z umową, wypełnij proszę formularz na górze strony, podając adres e-mail i kliknij przycisk: „ Chcę poznać szczegóły.

W ciągu kilku minut otrzymasz e-mail z draftem umowy oraz przyciskiem. 😉

Gdy zapoznasz się ze wzorem umowy i wszystko będzie dla ciebie jasne oraz będziesz gotowy/a na zawarcie umowy, kliknij przycisk w mailu – zostaniesz przekierowany na stronę z formularzem, w którym to poprosimy cię o kilka informacji. Nadmienię tylko, że Twoje dane są w 100% bezpieczne i będą wykorzystywane tylko przez naszą firmę w celach związanych z umową.

Wszystkie te dane będą potrzebne do wygenerowania umowy dla Ciebie. Po przesłaniu formularza w ciągu kilku minut otrzymasz od nas wiadomość e-mail. Będzie ona zawierała dokument PDF zawierający:

  • Umowę o współpracę z BiuroF40, wypełnioną Twoimi danymi – do podpisu
  • Klauzulę informacyjną RODO – do podpisu
  • Regulamin świadczenia usług przez BiuroF40 – do podpisu
  • Cennik pakietów naszego wirtualnego biura
  • Cenni usług dodatkowych

Po otrzymaniu tego maila wystarczy, że podpiszesz dokumenty ręcznie lub podpisem elektronicznym, a następnie wyślesz do nas skany na adres e-mail: biurof40@initgroup.pl

Od tego momentu mamy zawarta umowę o współpracy.
Proste, prawda?!

W kolejnym kroku otrzymasz dwie wiadomości e-mail.

  • Jedna z opisem tego, jak będzie wyglądała nasza współpraca.
  • Druga z danymi do przelewu.

Kwota jaką pobieramy za usługi biura wirtualnego w Poznaniu jest zależna od pakietu usług oraz okresu na jaki zdecydujesz się zawrzeć umowę. Ceny zaczynają się od 19 PLN netto / mc.

Więcej informacji na temat cen i zakresu usług znajdziesz na stronie cennika naszego wirtualnego biura.


Po uregulowaniu płatności możesz korzystać z naszego adresu na potrzeby swojej działalności.



Ok, mamy zawarta umowę, co dalej?

W kolejnym kroku otrzymasz e-mail z dokumentami wymaganymi przez nasze prawo (do podpisu). Nie trzeba ich wysyłać fizycznie – wystarczą przesłane do nas skany. Będą to:

  • Oświadczenie osoby pełniącej eksponowane stanowisko polityczne
  • AML – Formularz przeciwdziałaniu prania brudnych pieniędzy

I to tyle, od tego momentu jeśli otrzymamy pocztę nadana do Twojej firmy, poinformujemy Cię o tym mailowo / SMS – wysyłając skan koperty/ przesyłki. Gdy otrzymasz taką informacje od nas, masz do wyboru kilka opcji:

  • możesz poprosić o zeskanowanie dokumentów i wysłanie skanów na adres e-mail – od kilkudziesięciu groszy / strona.
  • możesz poprosić o wysłanie dokumentów do Ciebie kurierem – od kilku zł za wysyłkę.
  • odbierzesz pocztę osobiście – bez opłat.
  • możesz poprosić o zniszczenie korespondencji – bez opłat.
  • możesz poprosić o przechowanie korespondencji – bez opłat.

Jak widzisz, współpraca z nami odbywa się w 100% online i w ciągu kilku minut możesz stać się właścicielem / właścicielką nowego adresu dla Twojej firmy.

Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące oferty i/lub współpracy, koniecznie odwiedź sekcję: Pytania i odpowiedzi. Są tam zawarte odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

Jeśli jednak czegoś brakuje, zawsze możesz do mnie napisać na adres biurof40@initgroup.pl.

Uprzedzam, bardzo sprawnie odpowiadam 😉

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak powstało BiuroF40 – koniecznie odwiedź stronę: O nas.

Pozdrawiam serdecznie, Jan.