Tanie biuro wirtualne Poznań - za 1 kawę miesięcznie!
Wyślij zapytanie!
Odbierz 50% zniżki na naszą współpracę!
Jak to działa?
Od kuchni... 🙂
Hej bardzo się cieszę, że jesteś na tej stronie!
Z chęcią wyjaśnię Ci naszą ofertę biura wirtualnego w Poznaniu oraz każdy z etapów jego działania – od wizyty na tej stronie poprzez podpisanie umowy aż do obsługi Twojej firmy w naszym wirtualnym biurze.
Zatem nie traćmy czasu – zaczynajmy!
Ponadto dysponujemy kontaktami do sprawdzonych ekspertów w wielu dziedzinach, których to pomocy/ doradztwa wcześniej lub później możesz potrzebować. Wówczas służymy (bezpłatną) pomocą. Jeśli nie chcesz, nie musisz korzystać z tej opcji – jest to bezpłatny dodatek z naszej strony.
A to wszystko w najlepszej cenie na rynku!
Ok, ale jak ta współpraca właściwie wygląda od strony praktycznej?
W ciągu kilku minut otrzymasz e-mail z draftem umowy oraz przyciskiem. 😉
Gdy zapoznasz się ze wzorem umowy i wszystko będzie dla ciebie jasne oraz będziesz gotowy/a na zawarcie umowy, kliknij przycisk w mailu – zostaniesz przekierowany na stronę z formularzem, w którym to poprosimy cię o kilka informacji. Nadmienię tylko, że Twoje dane są w 100% bezpieczne i będą wykorzystywane tylko przez naszą firmę w celach związanych z umową.
Wszystkie te dane będą potrzebne do wygenerowania umowy dla Ciebie. Po przesłaniu formularza w ciągu kilku minut otrzymasz od nas wiadomość e-mail. Będzie ona zawierała dokument PDF zawierający:
Po otrzymaniu tego maila wystarczy, że podpiszesz dokumenty ręcznie lub podpisem elektronicznym, a następnie wyślesz do nas skany na adres e-mail: biurof40@initgroup.pl
Od tego momentu mamy zawarta umowę o współpracy.
Proste, prawda?!
W kolejnym kroku otrzymasz dwie wiadomości e-mail.
Kwota jaką pobieramy za usługi biura wirtualnego w Poznaniu jest zależna od pakietu usług oraz okresu na jaki zdecydujesz się zawrzeć umowę. Ceny zaczynają się od 19 PLN netto / mc.
Więcej informacji na temat cen i zakresu usług znajdziesz na stronie cennika naszego wirtualnego biura.
Po uregulowaniu płatności możesz korzystać z naszego adresu na potrzeby swojej działalności.
I to tyle, od tego momentu jeśli otrzymamy pocztę nadana do Twojej firmy, poinformujemy Cię o tym mailowo / SMS – wysyłając skan koperty/ przesyłki. Gdy otrzymasz taką informacje od nas, masz do wyboru kilka opcji:
Jak widzisz, współpraca z nami odbywa się w 100% online i w ciągu kilku minut możesz stać się właścicielem / właścicielką nowego adresu dla Twojej firmy.
Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące oferty i/lub współpracy, koniecznie odwiedź sekcję: Pytania i odpowiedzi. Są tam zawarte odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
Jeśli jednak czegoś brakuje, zawsze możesz do mnie napisać na adres biurof40@initgroup.pl.
Uprzedzam, bardzo sprawnie odpowiadam 😉
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak powstało BiuroF40 – koniecznie odwiedź stronę: O nas.
Pozdrawiam serdecznie, Jan.
Z chęcią wyjaśnię Ci naszą ofertę biura wirtualnego w Poznaniu oraz każdy z etapów jego działania – od wizyty na tej stronie poprzez podpisanie umowy aż do obsługi Twojej firmy w naszym wirtualnym biurze.
Zatem nie traćmy czasu – zaczynajmy!
Oferta – Biuro Wirtualne Poznań
Na początek pokórtce wymienię najważniejsze elementy naszej oferty. Otóż jako wirtualne biuro dla spółek oraz JDG oferujemy:- adres do rejestracji firmy
- adres na materiały reklamowe
- obsługę korespondencji, w tym:
- odbiór poczty AWIZO
- informowanie o listach przez e-mail / SMS
- przechowywanie korespondencji
- przesyłanie korespondencji do Ciebie kurierem (opcja)
- skanowanie korespondencji (opcja)
- niszczenie korespondencji (opcja)
Ponadto dysponujemy kontaktami do sprawdzonych ekspertów w wielu dziedzinach, których to pomocy/ doradztwa wcześniej lub później możesz potrzebować. Wówczas służymy (bezpłatną) pomocą. Jeśli nie chcesz, nie musisz korzystać z tej opcji – jest to bezpłatny dodatek z naszej strony.
A to wszystko w najlepszej cenie na rynku!
Ok, ale jak ta współpraca właściwie wygląda od strony praktycznej?
Zawarcie współpracy – BiuroF40
Jeśli jesteś zdecydowany/a, żeby zapoznać się z umową, wypełnij proszę formularz na górze strony, podając adres e-mail i kliknij przycisk: „ Chcę poznać szczegóły.”W ciągu kilku minut otrzymasz e-mail z draftem umowy oraz przyciskiem. 😉
Gdy zapoznasz się ze wzorem umowy i wszystko będzie dla ciebie jasne oraz będziesz gotowy/a na zawarcie umowy, kliknij przycisk w mailu – zostaniesz przekierowany na stronę z formularzem, w którym to poprosimy cię o kilka informacji. Nadmienię tylko, że Twoje dane są w 100% bezpieczne i będą wykorzystywane tylko przez naszą firmę w celach związanych z umową.
Wszystkie te dane będą potrzebne do wygenerowania umowy dla Ciebie. Po przesłaniu formularza w ciągu kilku minut otrzymasz od nas wiadomość e-mail. Będzie ona zawierała dokument PDF zawierający:
- Umowę o współpracę z BiuroF40, wypełnioną Twoimi danymi – do podpisu
- Klauzulę informacyjną RODO – do podpisu
- Regulamin świadczenia usług przez BiuroF40 – do podpisu
- Cennik pakietów naszego wirtualnego biura
- Cenni usług dodatkowych
Po otrzymaniu tego maila wystarczy, że podpiszesz dokumenty ręcznie lub podpisem elektronicznym, a następnie wyślesz do nas skany na adres e-mail: biurof40@initgroup.pl
Od tego momentu mamy zawarta umowę o współpracy.
Proste, prawda?!
W kolejnym kroku otrzymasz dwie wiadomości e-mail.
- Jedna z opisem tego, jak będzie wyglądała nasza współpraca.
- Druga z danymi do przelewu.
Kwota jaką pobieramy za usługi biura wirtualnego w Poznaniu jest zależna od pakietu usług oraz okresu na jaki zdecydujesz się zawrzeć umowę. Ceny zaczynają się od 19 PLN netto / mc.
Więcej informacji na temat cen i zakresu usług znajdziesz na stronie cennika naszego wirtualnego biura.
Po uregulowaniu płatności możesz korzystać z naszego adresu na potrzeby swojej działalności.
Ok, mamy zawarta umowę, co dalej?
W kolejnym kroku otrzymasz e-mail z dokumentami wymaganymi przez nasze prawo (do podpisu). Nie trzeba ich wysyłać fizycznie – wystarczą przesłane do nas skany. Będą to:- Oświadczenie osoby pełniącej eksponowane stanowisko polityczne
- AML – Formularz przeciwdziałaniu prania brudnych pieniędzy
I to tyle, od tego momentu jeśli otrzymamy pocztę nadana do Twojej firmy, poinformujemy Cię o tym mailowo / SMS – wysyłając skan koperty/ przesyłki. Gdy otrzymasz taką informacje od nas, masz do wyboru kilka opcji:
- możesz poprosić o zeskanowanie dokumentów i wysłanie skanów na adres e-mail – od kilkudziesięciu groszy / strona.
- możesz poprosić o wysłanie dokumentów do Ciebie kurierem – od kilku zł za wysyłkę.
- odbierzesz pocztę osobiście – bez opłat.
- możesz poprosić o zniszczenie korespondencji – bez opłat.
- możesz poprosić o przechowanie korespondencji – bez opłat.
Jak widzisz, współpraca z nami odbywa się w 100% online i w ciągu kilku minut możesz stać się właścicielem / właścicielką nowego adresu dla Twojej firmy.
Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące oferty i/lub współpracy, koniecznie odwiedź sekcję: Pytania i odpowiedzi. Są tam zawarte odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
Jeśli jednak czegoś brakuje, zawsze możesz do mnie napisać na adres biurof40@initgroup.pl.
Uprzedzam, bardzo sprawnie odpowiadam 😉
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak powstało BiuroF40 – koniecznie odwiedź stronę: O nas.
Pozdrawiam serdecznie, Jan.